17 czerwca 2019 :: Aktualności

JAK ROZPOCZĄĆ BIZNES ZA 1613 ZŁ?

Wywiad do miesięcznika „Info Magazyn Lubelski”

„Jeśli kiedykolwiek pomyślałaś, że start w biznesie wymaga dużych nakładów finansowych, obarczony jest wysokim ryzykiem i trzeba się na nim znać, to bez obaw – nasze dwie bohaterki obalają te stereotypy.

Bez doświadczenia, bez umiejętności i wiary w siebie, zbudowały i w dalszym ciągu budują i organizują prężny rynek sieci konsumenckich, działający nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Dziś dzielą się z czytelnikami INFO MAGAZYNU LUBELSKIEGO wiedzą, jak tego dokonały i składają Ci propozycję biznesową.

Magazyn Lubelski: Jak to się zaczęło?

Monika Niżnik: Przez przypadek (śmiech). Poszukiwałam pomysłu na siebie. Po latach spędzonych z dziećmi
w domu, chciałam się dalej rozwijać. „Coś” robić, choć jeszcze 8 lat temu, nie umiałam doprecyzować czym to „coś” jest. Mając wcześniejsze doświadczenia z „samozatrudnieniem”dla korporacji, jak również w pracy na etacie, wiedziałam z całym przekonaniem, czego nie chcę. W tamtym czasie, pojawiła się na świecie nasza trzecia córka. Mąż, profesjonalny sportowiec, jedyny żywiciel rodziny, kończył przymusowo karierę. W głowie miałam widmo niedostatku i pomysł otworzenia myjni bezdotykowej. Kwota inwestycji w myjnię, na tamten moment, wynosiła 1 200 000 zł. Nie mieliśmy tyle pieniędzy, w grę wchodził leasing i potężne ryzyko. Znalazłam jednak biznes za 1613 zł, z gwarancją bezpieczeństwa inwestycji. Tylko ignorant nie przyjrzałby się bliżej takiej propozycji.

Agnieszka Stawarz: Wszystko w życiu dzieje się po coś, choć nie zawsze jesteśmy w stanie w danym momencie to zrozumieć. Dopiero z perspektywy czasu, jesteśmy w stanie ocenić zaistniałą sytuację. Dziś wiem, że problem zdrowotny, z którym się borykałam, kierunek studiów, który wybrałam czy narodziny dziecka, w dużym stopniu wpłynęły na mój rozwój zawodowy. Nie chciałam zarabiać najniższej krajowej, spędzać większości życia w pracy   i nie widzieć jak mój syn się rozwija. Chciałam czuć wolność, nie martwić się finansami, spędzać czas z dzieckiem, cieszyć się zdrowiem. Byłam zdeterminowana, chciałam zmiany, więc dostałam propozycję – stworzyć biznes międzynarodowy, na własnych warunkach, za niecałe 2 tys. zł.

Od tamtej pory upłynęła prawie dekada. Nasze bohaterki zdobyły potrzebną wiedzę, umiejętności, doświadczenie, którym dzielą się z innymi, zapraszając do wspólnego przedsięwzięcia bez żadnego ryzyka.

Magazyn Lubelski: Na czym polega współpraca z Wami i co zawiera w sobie kwota 1613 zł?

Monika Niżnik: Sam model biznesowy jest niezwykle prosty i oparty o kooperacje z cenionym producentem aloesowych produktów do pielęgnacji całego ciała, naturalnych suplementów diety i programów kontroli wagi. Dla firmy to Ty, jako partner, jesteś jedynym ogniwem łączącym ją z klientem. Wykorzystujesz swój wizerunek do promocji produktów firmy, budując dla niej rynek. Prościej ujmując, jeśli kiedykolwiek zdarzyło Ci się, polecić komukolwiek jakiś produkt, tu robisz to samo. Różnica polega na tym, że jeśli dzięki Tobie, ktoś stanie się
zadowolonym użytkownikiem danego produktu, producent wynagrodzi Cię za wykonany marketing i reklamę. Nie jednorazowo, ale za każdym razem, jak dana osoba dokona u producenta zakupów. Nie musisz mieć żadnego doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy. Nawiązać współpracę może każdy, kto skończył 18 lat.
Za kwotę 1613 zł otrzymujesz zestaw 19 najpopularniejszych produktów firmy, materiały marketingowe, ulotki, próbki. Dodatkowo, otrzymujesz całe know-how, nas – czyli zespół doświadczonych ekspertów w tej dziedzinie, jako opiekunów, gotowych pomóc Ci w rozwoju.

Magazyn Lubelski: Co oznacza „gwarancja bezpieczeństwa inwestycji”?

Agnieszka Stawarz: Tak jak wspominałyśmy, inwestujesz wyłącznie w produkty firmy. Możesz je testować        i w ten sposób sprawdzić, czy chciałbyś kontynuować współpracę z firmą. Jeśli zdecydujesz, że nie, masz prawo nieotwarte produkty przekazać firmie (faktura na te produkty nie może być starsza niż 12 miesięcy!). Producent odda Ci pieniądze za zwrócone produkty, potrącając jedynie 10%. Możesz, w oparciu o gotowy model biznesowy   i wysokiej jakości produkty, budować swój rynek ze sprawdzonym producentem, funkcjonującym na rynku od 41 lat i rozwijać go w ponad 160 krajach, w których firma ma swoje przedstawicielstwa. Czy to nie
jest warte ryzyka 161 zł?”

Więcej o możliwościach współpracy z nami, dowiecie się Państwo podczas organizowanej przez nas konferencji
„Każdy jest marką. Poznaj jej potencjał. Wykorzystaj go.”, na którą serdecznie zapraszamy. Gwarantujemy fantastyczną atmosferę, przerwę kawową, cenne nagrody od partnerów zewnętrznych, wiedzę prelegentów oraz zaproszonych ekspertów z tematami:

  • ” Marka nieidealna ale własna”  – Monika Niżnik, mówi o sobie kura (domowa) z pazurem (instagram kury.maja.pazury), mama 3 dziewczynek, laureatka plebiscytu Kobieta Przedsiębiorcza woj. łódzkiego 2016, nominowana przez „Dziennik Łódzki” do plebiscytu Człowiek Roku 2017, laureatka nagrody Lwice Biznesu 2018, prężna przedsiębiorczyni , opowie jakie są blaski i cienie; fakty i mity budowania wizerunku przy współpracy z marką Forever.

 

  •  „Twoje nazwisko wsparte jakością” – Agnieszka Stawarz, absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, dyplomowana pielęgniarka. Buduje rynek dla amerykańskiej firmy w Polsce i za granicą. Jej przedsiębiorstwo liczy około 1000 osób. Jako wykwalifikowana pielęgniarka i bizneswomen pokazuje innym jak łączyć zdrowie z zarabianiem pieniędzy. Regularnie pisze artykuły do czasopisma dla przedsiębiorców „Info Magazyn Lubelski”. Mama 8-letniego syna. Jej pasje to taniec- bachata i podróże. Opowie jak Twoje nazwisko może wesprzeć ceniona i lubiana marka.

 

  • „Kreuj własną rzeczywistość” – Urszula Zyskowska, energiczna, uśmiechnięta optymistka kochająca ludzi. Jej mottem życiowym jest hasło „Nigdy się nie poddawaj”. Nie wyrosła z dziecięcego uporu a wyzwania dają jej siłę, by działać. Członek Klubu Pracodawców Lubelskich, przedsiębiorczyni od ponad 23 lat związana z marką Forever oraz top lider marki opowie jak zbudowała siebie oraz swoją rzeczywistość.

 

  • „Dress code a może dres?” – Joanna Piech, stylistka znana z lokalnej telewizji śniadaniowej TVP3 Lublin. W zakresie kreowania wizerunku współpracowała z takimi markami jak: Top Secret, Nest Bank, HRK S.A., Hotel Bristol Warsaw, Antal Sp. z o.o., nauczy nas jak właściwym strojem kształtować pozytywny wizerunek. Jakie zasady są obowiązujące, a które można łamać i kiedy. Opowie również o przydatnych narzędziach budowania wizerunku profesjonalisty.

 

  •  „ I’m not a Businessman – I’m a Bussiness, Man” – Dominik Stanecki. Marka osobista, strategia biznesowa, sprzedaż i motywowanie innych- tego typu umiejętności rozwijał od wielu najskuteczniejszych liderów w Ameryce Północnej, mieszkając w Kanadzie i USA przez 25 lat. Jego naturalna charyzma, wysoki poziom energii, znajomość ludzi i unikalny typ osobowości (GOOGLE: ENTJ) uczyniły go prawdziwym liderem sprzedaży. Zdobył doświadczenie w wielu branżach, a teraz przekazuje wszystkie swoje najbardziej skuteczne narzędzia, systemy, techniki i metodologie. Dominik pokaże ci, że pracując „dla siebie” i budując personal branding, to jeden z najlepszych wyborów, jakie możesz podjąć w swoim życiu. Podzieli się z Tobą kilkoma najbardziej skutecznymi metodami i narzędziami, które pomogą Ci osiągnąć cele, uwolnić czas w ciągu dnia i poradzić sobie z wszelkimi trudnościami. Od Dominika otrzymasz „szybki kurs” z typologii (studium ludzkiego temperamentu i typów osobowości). Jego poziom pozytywnej energii zmotywuje Cię i naładuje baterię przez wiele tygodni.

Konferencja odbędzie się 29 czerwca w hotelu Royal Botanic, Lublin ul.Północna 219 o godz. 11.00- 16.00. Impreza biletowana. Zgłoszenia prosimy kierować na: kontakt@kobietabiznesu.com.pl

https://www.instagram.com/p/B1WnUrWj7L4/

Tagi: biznes, kobieta, praca

Komentarze:

Ważne: Moja strona wykorzystuje pliki cookies. Używam informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania mojej strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący ze mną reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z mojej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajduje się w Polityce Prywatności.